merrvekus 27.haftadayım ama aşırı halsizliğim var sürekli uzanmak istiyorum gözlerimde bir ağırlık var gözlerimi bile açmaya halim yok bunu yaşayan bilen var mı acaba
Hlm_srn07 merrvekus Bende27+5′im aynı sorun 2 gündür bendede var ve bugün baldır ve bacaklarda ağrı kollarda ağrıda başladı.Hep yatasım geliyor.
Hlm_srn07 merrvekus Ben sadece kan ilacı kullanıyorum Bakalım yarın kontrolüm var sorucam büyük ihtimal d vitamini eksikliği bebekler bizi sömürüyor zannımca 🤣
Usercern Magnezyum eksikliği halsizlik yorgunluk ve kramplara sebep oluyormuş. Bnde de vardı dediğiniz durum. Magnezyum takviyesine başlayınca daha iyi oldum. Doktorunuza danışın Bu durumu