Dsds Merhaba kac gundur sancılarım vardı. Acıklık 2 cm ama sancılarım var yatıs verıldı sabaha dogar dediler. Dua edın bana 🙏 ınsallah pozitif bır hıkaye yazarım buraya 🙏
zge13 Dsds sancılar düzenli mi yoksa arada mi oluyor bı de siz çok hissediyor muydunuz benim geceleri oluyo oluyor geçiyor mesela açılma varsa alırlar mı ki doğuma ben de bunu merak ediyorum. Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰
Dsds zge13 degısıyor nst de cıktı ama sunı ıle takvıye yapabılırler sımdılık bekliyorum kendı sancılarımla. Insallah hepımız rahat ve saglıkla dogururuz 🙏
Dsds zge13 kendı sancın duzensızdı ama bugun ıyı sunı vermedıler 4 cm acıklık ve cok agrım yok bıle buna ragmen
Prenses_annesi3 Dsds uyumaya çalış biraz canım uyuyabilirsen tabi yorgun girme doğuma Allah bi avazda kurtarsın insallah