sevaldqn1 Kızlar bugün ikili test için kan ve idrar verdim sonuçlarım çıkmış 3 tane kırmızı icinde var merak ettim bilen varmı yada sizin verdiginizde sonuçlarınız normal miydi ?
neanladinyurdagull sevaldqn1 benim anladığım 3 değerin yüksek çıktığını ama ne değeri bilemem inşallah bilen biri çıkar bakalım
NobleMom sevaldqn1 İdrarda enfeksiyon çıkmış. Hamilelerin sık sık karşılaştığı bişey maalesef. Korkulacak bişey yok. Bol su iç. Belki ilaç da verir doktorun
hunilimom sevaldqn1 idrarda bakteri var büyük ihtimal ilaç. Verir doktor bol su tüketip iç çamaşırıni temiz tut ikili sonucuu da doktor ekrandns görüyor grafik var ordan belli oluyor
sevaldqn1 neanladinyurdagull inşallah İnternetten baktım ama anlamadım fazla merak ettim 10 gün sonra gidicem doktora da o yüzden sordum😶
Sibel_72 Doktor genel bir tarama yapmış büyük ihtimal enfeksiyon korkulacak bişi yok bazen değerlerin yüksek çıkmasını bekliyor doktorlar doktorun daha iyi yönlendirir bide bu 2’li tarama değil genel kan degeridir ikili doktor yorumlayabilir sadede canım
Portredekitirtil sevaldqn1 idrar yolu enfeksiyonu var canım ama hamilelikte gayet normal sıkıntı yapılacak pek birşey yok. Dr büyük ihtimal sonuçlara bakınca normal diyecektir👍🏻