(Berosh babynest )kızlar bu sayfayı şikayet edebilir miyiz ne kadar çok şikayet olursa o kadar hızlı kapatılır bu sayfa . Kasım ayında sipariş verdim parayı önden istedi ama aylardır ürün gönderdiği yok . Doğmamış çocukların rızkına göz dikiyorlar parasından değilim ama aylardır oyalayip en sonunda mesajlara bile bakmamasina sinir oldum benim gibi daha başka kisileri de dolandırmış burdan okudum . Sizde şikayet edin ve burdan sipariş vermeyi düşünen kim varsa görsün ve asla bulaşmasın