neanladinyurdagull Beren02 ikinci çizgi gözüküyor ama hiç rengi yok sadece çizginin şekli var yani gebelik olsaydı en azından renk alırdı ikinci çizgi bu sadece boş
Sibelsibos Beren02 bencede var gibi ama ben kaç gündür arka rkaya test manyağı olduğum için kendimden emin olamadım🤣
irem01 Beren02 ben silik bir çizgi gördüm 😊 adetin gecikti mı? Bıkac gün sonra tekrarlarsan daha koyulaşır
Sibelsibos Beren02 ahhh canım bu testleri okadar pozitif gördum ki kendimde artk inanmıyorum o derece şüpheci biri oldum çıktım yarın kan testi bakalım dualrinizi bekliyorum benden sizlere bol dualar inşallah🥰🤲🤲