Benma aslında 1 hafta geriden gelmesi pek sorun değil 3 haftaya kadar normal karşılanıyor, ben kızıma hamileyken gelişimi hep bir hafta geriden geliyordu. 24den bu yana herhangi bir sorun olmadıysa İnşallah bundan sonra da olmaz,
bebeğin sağlıcakla gelsin ❤️