Hulyauygur 37+4e kadar ters duruyordu ama Doğum pozisyonuna dönmüştü, dün tekrar ters döndüğünü öğrendim... Pazartesi 40 haftamız doluyor, başına böyle bir durum gelen ya da önerisi olan var mı? 😔😔