Kızlar doğurmak istiyorum artık 37+4 panda gibiyim yuvarlanamiyorum da pandadan kastım 12 kilo almışım karnım 6 7 aylık gibiymis ama ben çok zorlanıyorum ilk aylar ne kusma ne bulantı misler gibi geçirdim hamileligimi ama 2 haftadır ölüm gibi bişey ama kimse ölmüyor. Kuyruk sokumumdaki kemiğim sanki çıkmış ayağa kalkınca hareket ediyor kulağa tuhaf geliyor burda hiç öyle bir belirti okumadım ama citlama sesi geliyor belimden belimden geldiğine de eminim bu arada kemigide hissediyorum. Şuan koltuktayim yastığı yere atıp kendimi halıya atıp 4 ayak pozisyonunda duruyorum 5 dk dan fazla koltukta duramıyorum yatakta donemiyorum yazarken aglicam nerdeyse çok üzülüyorum ya kızım canimida çok acıtıyor, bebek gelişimi tamamlamış önden gidiyor dedi doktorum suni vermeyi teklif etti önümüzdeki hafta için o zaman bakarız dedim dogmazsa olur dedim ama annem de suni yemiş benim dogumumda asla eski bedenime dönemedim hareketliligim azaldı vücudum yıprandı diyor kaynanamda eşimde çekmiş oda aynısıni diyor 3 cm açılma var sancida az da olsa çıkıyor ama artırmak istiyorum kızımın kilosuda iyi 3200 şunu yaptım doğum tetiklendi dediğiniz bişey varmı ? Bu arada 2 3 doktor birden takipliyim tek doktorla sınırlı kalmıyorum hepsine göre gelişim tamamlanmış acele etmekte istemiyorum ama 😐