Roro37 24+6 dayız. Ara ara sanki üşütmüşüm gibi ani kramplar giriyor kasıklarıma sizce bu normal mi? Siz de yaşıyor musunuz?
Hizligonzales Roro37 18haftaligim daha dun aradim doktorumu kasiklarima sanci kramp giriyor diye 20.haftaya yaklasmissin artik normal boyle seyler dedi