anneoluyoruuumm16 Seyma_kaya canım kuruma çizgisi filan diyecekler olabilir ama erken gebelik testi sanırım. Bu testlerde bende hiç kuruma çizgisi olmadı. İnşallah bebiş vardır. Kan ver bence
Elif-kurt25 Silik gibi çıkmış vardır insallah rabbim hayırlısını nasip etsin kan ver kesin sonuç al yinede bunlara pek umut edilmez hayal kırıklığı yaşama sonra 💕
Kbrnrkl Gebelik yeni olabilir bence var gibi net olmasa da görebiliyorum 2. Çizgiyi kan tahlili ver yarın hemen🥰
ezgi-esk Var bence benim postuma bak benimkinden daha belirgin seninki kuzum ben kan verdim 19.5 çıktı :)