Aslan10 4+4 deyip doktor muayenesi için gitmeden agda yapmak istiyorum sakıncası olur mu daha önce yapan var mı acaba.
sozer1 Aslan10 bende 4 haftalıkken öğrendim öğrendiğimden doğuma kadar sir yaptırdım hiç bir sorun olmadı