Her çocuk farklıdır. Benim ilk hamileligim ve erkek annesi olacağım nasip olursa. Çevremde bana da herkes Allah yardım etsin, erkek çocuk kızdan daha zor vs vs bir sürü şey diyorlar. Benim inancım şu yönde. Hamilelik sürecinde annenin psikolojisine göre çocukta etkileniyor. Sakin ve mutlu bi hamilelik geçiren annenin çocuğu da sakin oluyor. Stresli ve mutsuz hamilelik geçiren annenin bebeği de doğduktan sonra stresli oluyor. İnşallah sakin huzurlu bebeklerimiz olur. Emekleme ve yürüme dönemleri de merak ve keşifle geçecegi için elbette zorlanacağimiz zamanlar olacak. Unutmayalım ki onların o enerjiye ihtiyaçlari var. Dagitacaklar, dokecekler, kiracaklar… Canları sağolsun arkalarından koşuşturacagiz artık 🤗