Sevvallll12 Arkadaşlar merhaba. Doktor kontrolleri kaçıncı haftadan sonra 2 haftaya düşüyor ve nst kaçıncı haftada başlıyor 🥰 1 ay şuan kontrol süreleri çok uzun geliyor bana 😊
preg_tug Merhaba benim nst me 34+0 da baslayacaklar. Kontroller ise amniyotik sıvının az görülmüş olması sebebiyle 30. Haftada 2 haftada 1 e döndü. Sevgiler