Kızlar ikinci bebisim ilkinde kolestazla 35 haftada normal doğumla en kotu hamilelik ve doğumu yaşadım üstüne bebeğimde enfeksiyon sarilikli doğdu cok acılar çektim smdi 33. Haftadayim yine nalet kolestaz başladı yarın Dr sonuclari gorucek ne olucak bilmiyorum çok kötüyüm o anları tekrar yaşamak istemiyorum dua edin ve inşallah yatisim yapılmaz 😨☹️