Melo0808 Merhaba 10.haftadayım ne yesem ağzımın tadı yok acı tadı var ağzımın yemek için yiyorum keyif almıyorum yerken sizde de öylemi yada öylemiydi?
Zynp-1 Melo0808 bende o zamanlar öyleydim iğrenç bi duygu birkaç hafta sonra geçti som haftalarda yine çıktı :( meyveli sakız iyi geliyordu bana
Amineazra Melo0808 evet bende yaşadım sürekli o tat olmasın diye bir şeyler yeme isteği olurdu 5. Ayda falan ancak geçti