Elifimsii Melekler12 yaaaa hadi inşallah bı oğlum var Rabbim bide kız nasip eder inşallah bugün sanki oğlan gibi deyince hayırlısı buymuş o zaman dedim ama yinede size sormadan edemedim. Çünkü doktorum da emin olamadı. Tutarsa post atarım haftaya gidicem.