Oyasecgin_1 Merhabalar 10+4 haftalık hamileyim bugün ultrasonda kese yanında ufak bi kanama gördük doktor bi sorun olmadığını persembe günü tekrar bakalım dedi yaşayan var mı aranızda böyle birsey
Gulbahar47 Oyasecgin_1 canım bende de var doktor kanamam olabilir azar azar dedi hatta benim 6 haftadan beri var kanama doktor bol bol dinlen dedi progestan verdi şuan biraz azaldı yani korkma stres yapma düzelir inşallah
Buhara Oyasecgin_1 korkup telaş etmeyin benim zaman zaman az zaman zaman adetten fazla oldu 12. Haftada başladı şuan 21. Haftadayız bitmedi mesela artık alıştım :)
_br_58 Benimde kese etrafında kanama gözüktü progestan ilaç ve enjeksiyon kullandım 16 haftalık olana kadar ara ara kanama oluyor
SimgeGktg Haftada görüldü ve dinlenerek geçti. Herhangi bir ilaç verilmedi, perinatoloji takip etti bir ay icin