Doktorum açlık ve tokluk kan şekerime baktı ama gerek duymadı yapmak istemedi sadece şekerli şeyler yeme falan dedi sağlık ocagında biraz ısrar ettiler yaptırmam için ama doktorum gerek görmediği için ben yaptırmadım ya iyi mi ettim kötü mü ettim bilmiyorum 🤷♀️ sizler ne düşünüyorsunuz yani şeker yüklemesi yapılınca ne oluyor yapılmayınca ne oluyor