Yasemindemirtas Ama böyle siyah olmus dısı. İçide hafif kahverengi olmus. Ama tadında kokusunda hiç bi bozukluk yok.
Elifasell Yasemindemirtas nırmal yedıgımızden daha faydalıymış benege oyle olanlar daha cok vıtamın alıyormuş ne kadar dogrulugu var bılmıyorum ama her meyvnın olgunlaşmış olanını ye dıyorlarbana
Sedaahmet Yasemindemirtas ben muz alınca biraz bekletip öyle yiyorum. Dışı kararmış daha cok faydalı diyorlar. Hem tadıda daha güzel geliyor bana. 😊
Yasemindemirtas Zeynp ya valla yedim ben de dısı koyu kahverengi içi açık kahverengi ama bisey olmaz heralde.