Önce solante pregna kullandım. Hem yüzümü çok kuruttu hem de aşırı beyazlık verip pul pul görüntüye sebep oldu. Tabii nemlendirmeye önem vermeme rağmen böyle oldu. Şimdi la Roche posay kullanıyorum. Nemlendirici olarak da la Roche atopik kremi çok uyumlu oluyor