naz_ozz Kızlar tansiyonu yüksek çıkıp sonradan düşen oldumu bide kaç haftalık ben 24+1 bugün 14/8 çıktı ilk defa yüksek çıktı 2 hafta takip edilecek acaba bir anda mı çıktı düşer mi😓
hemsireanne55 naz_ozz Paniklemeyin suan bile yüksek denemez heyecanlanmış olabilirsiniz. Sakince kendiniz evde takip edin
Ervaduru naz_ozz bende 16 haftakugum evde normal cıkıyor hastaneye yğksek vıkıyor ben gebelik zehirlenmesi diye cok korktum ama şuanlık yok evde takip yapıyorum bilmiyorum süreç nasıl ilerleyecek
naz_ozz hemsireanne55 tansiyon aletim yok 2 hafta boyunca sağlık ocağına gidip baktıracağım sabah akşam allahtan hemen ev yanında çok heyacan yaptım bence ondan böyle oldu bide stres yaptım🙄
hemsireanne55 naz_ozz bence siz eve alın şimdi bu panikle yüksek çıkar sonra iyice gerilirsiniz tansiyon hastası değilken tanı alırsınız
naz_ozz hemsireanne55 Aynen dediğiniz gibi yapmak mantıklı çünkü her zaman 10-8 11-8 çıkardı bencede benim evhamlanmam🤦🏻♀️