preg_tug Kızlar çok fena bahar alerjim basladı 33+2 yim doktor zyrtec icebilirsin dedi. Aranızda kullanmış olan var mı? Gece mi gündüz mü kullanmıştınız? Bir de fena göz akıntısı var.