bende 12 haftalığım normalde. ama ultraonda 13+1 göründüğü için doktor öyle yazmış.. şehir hataneinden randevu almak i,tedim ayrıntılı ultraon için ama 13haftalık olduğumu ve temmuz onuna randevu verebileceklerini günün geçtiğini ifade ettiler. 12 haftalığım dememe rağmen randevuvermediler.. 13haftaolanlara bile vermiyolar yani..