Annecikkk_01 bende de evlenmeden önce vardı şuan bir sıkıntı yaşamıyorum kabız olursan kendimi sıkmaman lazimki basurun azmasin azarsa kaşıntı kanama zonklama ağrı vs olur olmaması için kabız olmaman lazım bide bende 2 tane meme var daha 9 haftaligim ilk zamanlarda çok ağrıdı kasindi falan kremde suremedim bilmediğim için ama sordum krem surebiliyormussun sende bir doktoruna danış derim ve bu kalıcı ameliyatı var ama oda kesin çözüm değil tekrar kabız olsan bile ikinirsan gene çıkma ihtimali var yani