Dün ve önceki gün 1er doz ciğer geliştirici iğne yapıldı 35+2. Haftamdayım suyum azaldığı için erken doğum olabilir diye 2 gün hastanede yattım dün çıkış yaptım 2 gündür bebeğin hareketlerinde hiç azalma yoktu ama 5 saattir çok nadir hareketini hissediyorum elim kolum uyuşuyor be başım cok şiddetli ağrıyor belki aranızda yaşayan vardır yazar mısınız