RabiaCinarrr spinali bende çok sıkıntı ettim ama anestezi uzmanları çok iyiydi sıkıntı olmadı yalnız ameliyathanede çok üşüdüm titredim gaz sıkıntım oldu anesteziyi sıkıntı etmeyin ameliyattan çıkarmaz suyu ve nescafeyi hiç eksik etmedim dr umda iç dedi 4-5 lt su kupalarca şade nescafe için bas agrısı olmasın ama kendinizi sıcak tutun gaz çok kötü beni ilk odaya getirinceeide giydirmediler şimdiki aklım olsa hastanede sıcak su torbası koyardım ayağımın altına götürmeme rağmen aklıma gelmedi gerçi şans meselesi orada başka bayan vardı masallah o sıkıntı yaşamadı