Gzdykpln Gizemhakan Bende korku yok sadece zaman gecsin de bir an once ogluma kavusayim diye bekliyorumm 😍
Meleklerininannesi 34+1 14 şubata gün aldık sezaryen doğum olacak endişe içinde geçmeye başladı günlerim 2. sezaryanım ve korkuyorum bu sefer aklımda hep sorular 😥🤔
Mrvgklp Meleklerininannesi benimde aynı tarihlerde acaba ikinci sezeryandan korkuluyormu bende de inanılmaz bi korku var şimdide başladı ya aniden sancım gelirse ya söyle olursa böyle olursa diye birde hemşireyim kendıme faydam yok resmen
Meleklerininannesi Mrvgklp İlk sezaryan aniden oldu ne oldu ne bitti anlamadım bunda günü herşeyi biliyorum nasıl olacak ameliyat nasıl geçecek diye hep endişe içindeyim sağlıkla kuşağımıza alırız inş evlatlarımızı 🙏🏻