Grsost bende aynı durumu yaşıyorum . Doktorun verdiği ilaçta etki etmemeye basladi . Daha bugün doktora sordum ne yapabilirim diye . Bana evde lavman uygulaması yapabilirsiniz dedi . Ama onada pek içim ısınmadi . Yazın yaptığım kayısı sularından içiyorum biraz biraz iyi gelmeye başladı . Kayısı suyu icmeni tavsiye ederim .