Yazmelegi_ Berfn_dgn kiz normalde yaptırmam dediğim ne varsa gebelikte yaptırdım inan artık hic biseyden korkmuyorum normal doğum hariç sende korkma saniyelik bisey sonuçta
Cicegim38 Daisy0000 bizim de kan uyusmasli var dedi detayli ultrasonda ama kendi doktorum daha kan uyusmazlini demedi eşedemi igne vuruluyo yoksa sadece anneye mi
Daisy0000 Yazmelegi_ Benimde iğne fobim vardı ,kan alırlar diye yıllarca hastaneye gitmedim 🤪Hamileliğimi öğrendiğimden beridir en az 20 defa kan alma-iğne oldum ,resmen fobimi yemek zorunda kaldım 😂
Eylul1992 Ben 30. Haftamda oldum. Korkuyordum fakat öyle bi ağrı acı hissetmedim sonrasında da. Hiç korkma ☺️
Daisy0000 Cicegim38 Kan veriyorsun.Kan sonucun negatif çıktığında sana popodan iğne yapılıyor,doğumdan sonra da bebekle senin kanına bakılıyor,sen negatif bebek pozitif çıkarsa yine sana iğne yapılıyor
yanlisanlamaama Berfn_dgn 6.haftamda kanamam olduğu için olmuştum korkulacak birşey değil ki neden korkuyorsunuz ☺️
Cicegim38 Daisy0000 ha esimin positif benimkide positifdi kan uyusmazligi var dedi detayli ultrasonda kacinci haftada bakiliyo 33 haftalik oldum ama hala bakilmadi
Yazmelegi_ Daisy0000 vallahi bende ayni sekildeyim iğne fobim vardı şimdi kan aldırıyorm protulon igne kullandım şimdi de evde kendim oksapaar yapıyorm hayret ediyorum kendime 😁😁