37+6 dayız. Oğluşum dönmüş ama kanala hala girmemiş 🥺 normal dogum istiyorum ama doktor bu kadar geç kaldığı için eger normal istiyorsan zor bi dogum olabilir dedi ben yinede gününü beklemek istiyorum zorunlu olmadıkça sezeryan olmayacağım dedim beklemedeyiz max 15 gün daha bekleriz dedi. Böyle yaşayıp da son anda bebeği kanala giren varmı acaba cok endişeliyim ilk hamileliğim