Nurr29 Benim o haftalarda başladı hala da devam ediyor şu an 23. Haftamdayım ölüyorum resmen rennie kullandım bir ara iyi gelmedi gaviscon kullanıyorum şimdi o iyi geliyor bir de salatalık al yıka güzelce ye suyunu eme eme valla ancak o ikisi iyi geliyor bana yarın okula giderken bir kg salatalık götürecem ki yanıma teneffüslerde yiyeyim 😂😂