Hmannesi doğum odalari tek kişilik olduğu için rahat ettim ara bir çatı muayenesi için seni doktorun yanına götürüyorlar bir odaya ebeler ilgileniyor doğum anına kadar doktor acil müdahale gerekir mi diye ara ara kontrol ediyor birde yanıma sık sık stajerler geldi ama çok tatlı insanlardı bazıları geldi sakinleseyim diye konuştu benle hatta bir tanesi squat yaptırdı pilates topu ile hareket yaptırdı ağrı girdikçe sırtımı ovdu hiç terslemediler sagolsunlar İnşallah sizin de güzel geçer ben gitmeden çok korkmustum çevremde doğum yapan arkadaşlarım anlatıyordu çok ters insanlar var tersliyorlar diye aynı yerde yapmasak bile insan çekiniyordu beni orada çok rahattilar bende onlara yardımcı olmaya çalıştım mümkün oldukça ıkın dediklerinde ıkındım ne yap dedilerse yaptım bizi hiç zorlamadın dediler bazı insanlar sancı girdikçe tekme atiyorlarmiş belki de oyuzden ters davraniyorlardir