Tubi2048 Kızlar bugün doktor mantar nedeniyle bu ilacı verdi bir de fitil verdi kullanan var mı internette araştırdığımda hamilelikte kullanılmaz yazıyo ama doktor verdi kafam karıştı
xbebegimx Tubi2048 ben kullandim 3 gun arayla 2 fitil seklindeydi. Ama ondan snra sari akinti cogaldi neden bilmiyorm idrar tahlili temiz doktor bana da mantar dedi🥺
ozerturksule Tubi2048 bana da yoğun akıntıdan dolayo verdiler dün gece ilk fitili kullandım ikincisi 3 gün sonra, kulkandıktan 4-5saat sonra ilk idrara çıkmamdan sonra yanma kaşıntı oldu ve akıntım arttı ama umarım dışa attığı için öyle olmuştur
Erbasc Tubi2048 ben kullandım canım iki kere 2 tane var içinde birisi bugünse diğeri 3 gün sonra bi zararı yok hatta ikincisini dün kullandım sadece biraz yanma oluyor fitili koyunca birde 2,3 gün akıntı onun dışında zararı olsa zaten doktor yazmaz
Erbasc Tubi2048 aynıdır sanırım onu bilmiyorum canım yanlış yönlendirmek istemem seni sor istersen bi doktoruna