Emnysl_ Kızlar devlette normal doğumu ebeler yaptırıyor ya güvenilir mi acaba ben çok takılıyorum sonuçta doktor tecrübesi yoktur ebelerde ya bişey olursa diye tedirginim
Feyzaclk Emnysl_ ben de tedirgin olduğum için özelde yapacağım doğumu. doğumumu yaptıran kişinin beni takip eden bir doktor olmasını isterim cünkü. Tek dileğim o tarihlerde şehir dışında olmaması
Zeynepikranur Emnysl_ ben ılk doğumu hem devlette hem ebelerın elıyle yaptım bı sıkıntı gormedım cnm tabı her ebeyı her hastanenın bır olduğunu söyleyemem😊
mylittlebabym Ebe zaten doğum yaptırır, mesleği o yani. Sezaryen yapmıyor sonuçta ebeler. Doktorlarda ebelik eğitimi alıyor aslında bir nevi.