Hamileligin boyunca ilac kullanicaksin dahiliye yada endokrinoloji takip edicek ilaclarin dozunu onlar ayarliycak kolay bisey gibi gozuksede aslinda riskli biraz ilaçlarını duzenli icmelisin birgun bile aksatsan tirnagina kadar zarar weriyor demisti doktorum bende 4 yıldır guatr hastasiyim ikinci hamileligimde başladı suan üçüncüye hamileyim rabbim herkezin yardimcisi olsun