Benımde sürekli sağ tarafım kaburgam çok ağrıyordu özelikle otafa yatınca sonra sol tarafıma yatınca aynı şikayetım oldu bazen mecbur sırt üstü yatıyorum 32 haftama girdim hala göğsümün altı ların kısmım kaburgam çok yanıyor ve kaşınıyor özellikle yanma ve kaşıntı sadece orda var doktorumda normal böbreklerinde sorun yok dedi ama bu akşamda yanmadan dolayı uyuyamıyorum bu arada kız annesi olacam aceba sizinkide kız oldugu için mi öyle