Esranurasya06 31+3 haftalık hamileyim doktor 2 haftalık gelişim geriliği olduğunu söyledi benim gbi olanlar var mı??
Siyahdnz Esranurasya06 30 haftalık gebeyım benımde 2 hafta gelısım gerııgı var hatta 3 haftaya yakın dedı zayıf bir bebek olucak dedı 2 hafta sonra gel cıger gelıstırcı yapalım dedı her ihtimale karşı ben beslenmeye dıkkar edıcem ama bakalım ınsallah erken gelemez 1 ay dayansın en az 1100 kılosu ya sızın
Zeynepgrgvs Esranurasya06 benimde öyleydi canım çok şükür sağlıklı doğdu doğunca kilo alıyorlar hiç merak etme
RabiaBadem Canım benim ilk gebeliğimde de öyle olmuştu doktor Balık ye dedi. Bende düzenli Balık yemeye başladım ve gerçekten işe yaradı. Geriden gelen bebek önden gitmeye başladı. Balık yemenizi öneririm.
Esranurasya06 RabiaBadem nedenini anlayamadık damarlara baktı beslenmesi normal dedi perinatolojiye yönlendirdi ben de üzüldüm nolur nolmaz
Esranurasya06 Tgcccc ölçülerine göre ve kilo da dahil herhalde özele gidiyorum normalde ama perinatolojiye yönlendirdi
Esranurasya06 gulay_52 benim de önceden 1 hafta geriden gidiyodun şimdi doktor 2 hafta dedi bakalım perinatolojiye görüncez
Siyahdnz Esranurasya06 hayır canım sadece ultrason zaten detaylı butun lkan idrar yapıldı hersey normal suyu normal ama azalabilir dedı o yüzden bol su ıcıp dinleninçcem ınsaşllah 35 36 lara gelir erken dogmaz 2 hafta sonra gel cıger gelıstırcı yapalım dedı her ihtimale karşı
Esranurasya06 Siyahdnz bana da gelişim geriliği devam ederse erken alırız dedi ama bakalım yarın perinatolojiye gideceğim
Siyahdnz Esranurasya06 bana da yaz canım merak ederim sgalıklı guzel haberler alırsın inşallah ınsaşlaj kılo alır ıyı olurlar