Zehouu ben kullanmıştım, bilmiyorum belki hurafedir ama inanarak yaptığım için işe yaradığını düşünüyorum. İlk doğumumda 38 veya 39 du tam hatırlamıyorum öylesine suya koymuştum ne kadar sürede açılacak diye merak etmiştim. Akşam sekiz gibi koydum abartmıyorum gece yarısından sonra ancak açıldı. Neyse sudan çıkardım ben de. Zaten öyle sancım falan yoktu sadece denemek amaçlı koymuştum. Doğum yapacağım gün kaynanama söylemiştim suya koyarsınız diye onlar hemen koymayı unutmuşlar. Doğumun tamamen gerçekleşmesine beş dakika kala koymuşlar dualar etmişler. Koyar koymaz birden açılmaya başladığını beş dakika içinde bebeğin ağlamasını duyduğunu söyledi. Doğumdan sonra da hemen çıkarmak gerekiyor rahim daha hızlı toparlarsın diye. Dediğim gibi batıl inanç olabilir ama ben inanmıştım ve işe de yaradığını gördüm. İkinciye hamileyim yine deneyecem 💜