Ayse6616 canım şöyle söyleyim ilk sancıda direk doğum olmuyor diye biliyorum ben senin yerinde olsam doktorumla sürekli iletişimde olurum en ufak sancında bile yaz bence o sana gel yada gerek yok der bende Bursa’da doğum yapıcam ama ilçede oturuyorum çok yakın değil bizimde yol mesafemiz var Allah yardımcımız olsun Allah’ın izniyle birşey olmaz ama tabi İnegöl’de olsa senin için rahat etmesi açısından daha iyi olur