tugba-058 Kızlar dün nişanım geldi doktorum henüz açılman yok sancını evde çek diyerek evime gönderdi dün 5 dk da bir sancım varken bugun hiç sancım olmaması normal mı bu durumu yaşayan var mıı? Doktorum bir anormallik göremedi.