symart sezaryen oldum ilkinde evet çok kolay geçti benim ameliyatım ve ameliyat sonrası çabucak iyileştim ama spinal olduğum için belim hala ağırıyor şimdi kızım da var yine hamileyim araları 22 ay olacak deli dana gibi ssvd destekleyen doktor arıyorum şimdi, ilk gebeliğimde 7 saat boyunca suni sancıyla 6 cm ulaştım ama dayanamadığım icin ve doktorumun beni pes ettirmesi ile sezaryene ikna ettiler beni şimdi inşallah normal doğum nasip olur.