Pelinnn17 Kızlar bugün 18+5 olduk benim bebeğim göstermedi sakladı 2 hafta önce doktora gittiğimde kız dedi bugün tekrar gittiğimde alışveriş daha yapma kıyafet falan alma erkeğe benziyo dedi ne zaman net öğrenicem acaba 🤦🏻♀️🙄
Aysee1123 Pelinnn17 Doktoru değiştirin bence bu zamana kadar bi öyle böyle diyen doktordan soğurdum 😂 İnsanlar 11 de 12 de net öğreniyor biride ben yani. Dayanamazdım bu zamana kadar ben fazla geldi bana zamanı. Doktor çok önemli tabi bu benim fikrim
Yazmelegi_ Pelinnn17 20 de kiz dedi doktorumuz ben detaylı yi bekledim detaylı da da net kız dendi öle kıyafet aldm
mahperii Pelinnn17 doktorunu değiş diyemem ama cinsiyet için çabucak iyi bi doktora randevu al çünkü eksikler zamanla ancak alınıyor. Çoktan cinsiyeti öğrenmiş olmalıydın canm
AsyaCngz55 Pelinnn17 az kalmış bence az daha sabret detaylı ultrasonda perinatolağa görün hem detaylı sağlık bilgisi alırsın hem net bir şekilde cinsiyet öğrenirsin.
Pelinnn17 Aysee1123 esas doktorum özelde haftayada ona gidicem bakalım ama bizim yaramaz saklıyo birazda 😂
Pelinnn17 mahperii hem özele hem devlete gidiyorum bakalım esas doktorum özelde haftayada özeldeki doktorum ne dicek bizimkisi saklıyor birazda sanırım 🤭