Ben de kimyasal gebelik geçirdim seni üzmek istemem yada kıyas yapmak istemem fakat burda bir birimizle tecrübelerimizi paylaşıyoruz. benim doktorum şöyle söyledi (bu arada 37 yıllık hekimlik tecrübesi var ) betanı öğrendikten sonra en az 100 katına çıkıp her geçen gün 1000 lere gitmesi gerekir. Zaten öğrenmemle düşmesi arasında 3 gün vardı