Arkadaşlar 14 haftalık hamileyim 2 buçuk yaşındaki kızım rota virüsü oldu bana da bulaştı mide bulantısı arada kusma oluyor ve ishal var. Çok kötüyüm başım yerden kalkmıyor bebegime biseu olur diye korkuyorum yarın kadın doğuma gideceğim size de sormak istedim hamileyken bu virüse yakalanan varmı doğal yoldan nasıl çabuk iyilesebilirim.