DeryaE Etimesgutta A life nurdagül Sibel estiye gidiyorum.daha önce giden oldu mu yorumlarını merak ediyorum. Birde doğum paketi hakkında görüşleriniz nelerdir
iremasmahan06 DeryaE annemin arkadasi kendisi ama ben bi türlü gidemedim pahali oldugu icin ama iyi bir doktor hastane de cok ilgili
merve_bulut Ben 🙋🏻♀️ çok çok memnunum Sibel hocamdan güler yüzü özellikle🥰 doğum paketi almıştım ben bu yılın başında . Doğum paketi daha hesaplı çünkü diğer türlü muayene ücreti fazla geliyordu