Melissatutar Merhaba anneler yarin 5 haftalik oluyorum tam randevu aldim genel bi kontrol icin 1 kere beta baktirdim 50 idi en son .yarin kese gozukurmu sizce ❤️
mahperii Melissatutar betanız ne zaman 50 idi? 2ye katlayarak hesaplayın. 3000i geçmemiş olursa yarın karından görünmeyebilir
DeryaE Melissatutar beta üzerinden 2 gün geçtiğinde 2 katına çıkmış olması gerekiyor. Ben 5 haftalık gittiğimde kese göründü. 7 mm kese 5 hafta ile uyumlu demişti doktor. Yarın kalp atışı için gidecem inşallah 6. Haftaya girildi 🙏💗🧿
AsELinAnneSi__ Melissatutar Farklilik olabilir canım erken gorende var gecte ben 6 haftalıkken gördüm karindan 7+4 te kalp atusu duyuldu hayırlısı olsun sağlıkla gelsin🌼
DeryaE Melissatutar benim ilk beta 58 çıkmıştı 2 gün sonra 138 e yükseldi. 2 günde 2 katına çıktığı için doktor tekrar beta bakmaya gerek duymadı 1 Mayıs’ta gittiğimde 5 hafta ile uyumlu kese mm dedi
DeryaE AsELinAnneSi__ doğrudur geç döllenme durumlarından dolayı farklılıklar olabiliyor. Sağlıkla kucağımıza almak dileğiyle🙏