Emnysl_ eğer normal doğuma dair hiç ibaren yoksa direkt sezeryan ol çünkü suni sancı çekip doğuramayıp sezeryana alırlarsa aneatezinin tutmama durumu var, birde kim ne derse desin direkt sezeryan en temizi rahatı benim fikrim tabi ben çok korkuyordum normal doğumdan 40 haftayı geçtikten sonra benim kızda gelmeyince doktoruma rica edip direkt sezeryana aldırdım kendimi çok şükür raporlara mecburi sezeryan yazıp bana isteğe bağlı sezeryan prası ödetmedi 🙏