Kızlar 39+4 oldum yarın doktor kontrolüm var doktorum 3 gün önce açıklığım hiç olmadığını hafif sancı olduğunu ama doğuma yeterli olmadığını söyledi haftan dolmak üzere cumartesi günü 40 oluyorum riske atamayız sezeryana da alabilirim dedi yarın Kesinleşecek açıklığım hiç yoksa yine bugünden Meryem Ana oyunu suya bıraksam yarına olur mu acaba illa doğum başlayınca mı koymak gerek bunu suya belki açılırdım doğuma alırdı siz ne diyorsunuz olur mu bugünden koysam Meryem Ana oyunu suya??