Ebrusengl 33+5 günlük hamileyim bebeğim 2 hafta da önden gidiyor. Bugün karnımın sol alt kısmında bir ağrı var regl ağrısı gibi. İlk kez ağrım oldu. Yaşancı kasılma dedikleri böyle bir şey mi acaba? Bu haftalarda oluyor mu böyle?
Eluf Ebrusengl önde gidiyor bebeğin ona goremi hesaplıyon canım yoksa son adet tarihine goremi hesabliyon
HanifeAsya Ebrusengl regl gibi ağrın varsa sancın vardım canım bi nst çektir 33 de sancılarım oldu durdurdular
Ebrusengl hemsireanne55 uzun sürmedi bir de aşırı yoğun sandı olmadı. Hafif sızı şeklindeydi geçti. Acaba bu süreçten sonra olacak mı böyle sızılar devamlı? Hiç olmadı daha önce
Ebrusengl HanifeAsya hafif bir ağrıydı geçti sonrasında çok uzun sürmedi. Yoksa direkt gidecektim doktora. Eğer tekrar olursa dediğin gibi yapayım o zaman 🥹🙏🏻
Fatmamehmetyusuf Ebrusengl uzan dinlen yada ılık duş al dinlen geçer yalancı sancidir gerçek sancı siklasir ve artar duramazsin
Ebrusengl Fatmamehmetyusuf geçti geçti çok uzun sürmedi daha önce hiç yaşamadığım içim bi an panik oldum🥺🙏🏻