Elis-im 12 den snra ac kalıyorsunuz gidince açlık kanı alıyorlar bide doktor hangi içeceği alacağını söylüyor 50 lik aldiran var 75 lik aldıran var ona göre içeceği alıp içiyorsunuz 1 saat sonra kan veriyorsunuz bidaha isterlerse kan verdikten 1saat sonra tekrar veriyorsunuz ondan snra yiyip icme serbest bana şey demişti bulantı olursa 1 yudum sadece fazla icme demisti